وبلاگ جامعه سلامت

جامعه سلامت پایگاهی از مطالب مفید است که با نگاه به نیاز مخاطبین تولید و یا از منابع معتبر گردآوری شده‌اند.

وبلاگ جامعه سلامت

جامعه سلامت پایگاهی از مطالب مفید است که با نگاه به نیاز مخاطبین تولید و یا از منابع معتبر گردآوری شده‌اند.

جامعه سلامت با هدف ارتقا دانش عمومی و با تمرکز بر مواردی که به سلامت جسم و روح افراد مرتبط است می‌کوشد تا به سهم خود و به عنوان یک رسانه در مسیر ارتقا جامعه حرکت نماید. افزایش آگاهی، راهنمایی و سنجش چرخه‌ایست که با کمک شما مخاطبین تکمیل خواهد شد.استفاده از مطالب سایر منابع با ذکر منبع به آنان صورت می‌پذیرد.

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مرکز مشاوره چیست؟

امروزه برای ادامه زندگی بهتر راه‌کردهایی وجود دارد که می‌توانیم قدم‌های محکم و استوار برای آینده خود برداریم و از آن قدمی که برداشته شده است مطمئن باشیم. که می‌توان به آن مراجعه کرد که یک مرکز مشاوره باشد تا با مشاوران مجرب برای آینده خود مشورت کنیم و به اهدافی که داریم برسیم. 

برای همه افرادها باید مشاوره را یک امر حیاتی دانست. چون همه انسان‎ها در هر دوره احتیاج به راهنمایی دارند. بیشتر افراد مشاوره را قبول ندارند این افکار درست نیست امروزه با پیشرفت در علم می‌توان راه‌هایی بهتر برای کار خوب زندگی مناسب و دوست خوب و حتی مسائل درسی به خصوص در مورد ازدواج از افرادهایی که در این راه تجربه و اطلاعات کافی دارند مراجعه کرد. با تحقیقات به دست آمده نشان داده شده است که درصد کسانی که به مشاوره رجوع می‌کنند افرادی موفق‌تر هستند و به مخصوص در مسئله ازدواج که یک امری واجب است چون بیشتر افراد خانواده خود را الگو قرار می‌دهند و فکر می‌کنند که هر طوری که خانواده‌ها زندگی کرده‌اند آن‌ها هم همان گونه باید راه خود را مشخص کنند و به آن سو قدم برمی‌دارند. با این تفاسیر باید از یک مرکز مشاوره معتبر و خوب استفاده کرد و قدم به سوی پیشرفت در زندگی برداشت.

مرکز مشاوره چیست

مقالات مرکز مشاوره در مورد هیجان:

به عواطفی مانند خشم ،شادی،ترس،لذت،غم و نفرت که از یک فرد بروز میدهد هیجان میگویند.البته دکتر روانشناس و کلینیک مشاوره نظر جامعی در مورد هیجان ندارند.این نوع حس به دلیل بی قاعده بودن در روح و روان انسان دارای صد ها نوع تعریف است.
مرکز مشاوره چند تعریف از هیجان را برای شما ذکر کرده:
به پدیده ای که بیش از یک وجه دارد و و از انواع پاسخ های فیزیولوژیکی بدن به حساب میاید و فرد را برای سازش آماده میکند هیجان میگویند.
کمی از عواطف سر رشته میگیرند و مارا به برخدرد به شیوه خاص وادار میکنند.مانند:خوشحالی و عصبانیت 
 تعامل ما با دیگران را تهسیل می کند و نوعی پدیده اجتماعی بظر می آیند.
به ما کمک میکند احساساتمان را عنوان کنیم.

  • جامعه سلامت وب‌سایت